SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGED?
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Nem jó a méret, hogyan tudok cserét lebonyolítani?
Az info@westrend.hu email címünkre írd meg csereszándékod! Tüntesd fel a rendelésszámod, valamint az általad választott csereáru cikkszámát, méretét, színét! Küldd vissza tetszőleges futárszolgálattal a számlán szerepelő címünkre az árut! Beérkezését követően a
csereárut mi díjmentesen (egy alkalommal) elküldjük neked.
Szeretnék elállni a vásárlástól, hogyan tudom lebonyolítani?
Az átvételt követő 14 napon belül természetesen élhetsz ezen jogoddal. A számla alsó szabad területére írd rá – gyakorlom a vásárlástól való elállási jogom a fent nevezett áru tekintetében- aláírás, dátum. Írd ide bankszámla számod is! Küldd vissza az árut a számlával együtt tetszőleges futárszolgálattal a számlán szerepelő címünkre! Amint a csomagot átvettük, készítünk egy storno számlát és pénzed számládra azonnal visszautaljuk.
Hibásan adtam le a rendelésem, hogyan tudom módosítani?
Példaként rossz méretet, színt választottam, más fizetési módot szeretnék, más futárszolgálatot választanék, stb.
Az info@westrend.hu email címünkre írd meg, mit szeretnél módosítani! Tüntesd fel a rendelésszámod! Ekkor a kellő módosításokat mi elvégezzük és ennek részleteiről választ küldünk neked.
Van e lehetőség személyes átvételre?
Személyes átvételre nincs lehetőség ellenben nagyon sok különböző szállítási módot igénybe tudsz venni.
Kártyás fizetésre van lehetőségem?
Jelenleg beállítás alatt.